Estol va tornar amb moltes ganes al cau a fer la primera activitat del trimestre! Durant el primer trimestre van viatjar pel passat i van saber orientar-se bé. Ara havien de demostrar saber orientar-se per la nostra ciutat, i demostrar ser uns bons cauencs i cerdanyolencs. Amb l’ajuda d’un mapa van arribar a diferents llocs emblemàtics de la ciutat, com el MAC, la Plaça Sant Ramón,… on van haver de passar diferents proves.
Llops no va fer activitat perquè li tocava dissabte de “descans”. Lliure doncs!
Aquest cap de setmana, els Rangers han començat el trimestre fent un conjunt d’activitats al Parc Cordelles o més conegut com a Parc de la Uralita. Al principi l’activitat ha estat calmada i els raiers han pogut proposar activitats per fer més endavant i també coses que ells creuen que poden millorar com a persones dins del grup. Després hem fet un partit de futbol amb un resultat més que ajustat de 2 a 2, i el desempat s’ha fet a un campionat de ping pong. També ens hem trobat amb els nens i nenes del Clupi, amb qui hem jugat un “saltafoulards”, amb una contundent victòria del cau, es clar.
El dissabte 18 de gener, Raiers 2 vam fer un súper taller culinari! Cada grup va encarregar-se de presentar un plat per a tots i totes, primer vam anar a comprar els ingredients per després cuinar-los i en últim lloc emplatar-los. Vam fer una gran cuina a la sala de llops, que olorava d’allò més bé…mhmmm…Tots els plats van resultar un èxit i ens vam llepar els dits! 😀